Hulp & Contact
Chat of bel met ons
Is er iets wat u niet goed begrijpt? Of hebt u een vraag? Wilt u bijvoorbeeld hulp bij het inloggen met DigiD of bij het uploaden van documenten? Of wilt u weten hoe ver de behandeling van uw aanvraag is? Wilt u meer uitleg over de routes van Stichting (Gelijk)waardig Herstel (SGH) of MijnHerstel? Of misschien hebt u een andere vraag. Dan kunt u ons bellen of met ons chatten. We helpen u graag.
Wilt u liever een afspraak maken?
Hebt u de informatie over het aanvragen van een vergoeding van aanvullende schade gelezen? En vraagt u zich af of u in uw situatie een aanvraag kunt doen? Dan is het fijn als u weet dat een medewerker de tijd voor u maakt om uw vragen te beantwoorden. U kunt een afspraak voor een gesprek maken. U hebt dan een gesprek met een medewerker van het Serviceteam Schadeherstel Toeslagen. Het gesprek kan telefonisch of via videobellen.
U maakt een afspraak voor het informatiegesprek via de knop hieronder. Of u kunt dat doen door te bellen of chatten met een medewerker van het Serviceteam Schadeherstel Toeslagen.
Online informatiebijeenkomst over vergoeding van aanvullende schade
U kunt zich aanmelden voor een online informatiebijeenkomst. Deze is er op iedere woensdag. In de informatiebijeenkomst geven we u meer uitleg over vergoeding van aanvullende schade en over de routes. U kunt hier ook uw vragen stellen.
Zie ook
Online informatiebijeenkomst op woensdag
Meld u aan voor de online informatiebijeenkomst: Aanvullende schade, SGH en MijnHerstel.
Privacyverklaring
Persoonsgegevens die u opgeeft op deze website, gebruikt schadehersteltoeslagen.nl alleen voor het doel waarvoor u ze hebt achtergelaten.